2009 m. liepos 3 d., penktadienis

socialinė reklama?

"negerk alkoholinių gėrimų viešose vietose"
čia matyt turi būti efektyvi socialinė reklama, bet to pačio stendo kitoje pusėje puikuojasi alaus reklama (lengvai atsidarantis butelis, nereikia atidarytuvo...-ar tai ne propagavimas gerti būtent viešose vietose, juk visose neviešose vietose atidarytuvai yra :) ).
taigi reklama. koks jos tikslas? kad tik mes nematytume, kad tu geri? Lietuvoje, kur alkoholizmas yra viena opiausių socialinių problemų, žmonės skatinami buitiniam alkoholizmui. tu gerk gerk, bet tik ne ten, kur tave pamatys kiti. na kas nors iš pašalės. kad tu alkoholikas tai visi mes žinom, svarbu, kad kaimynai nesužinotų. ciniška.
o pinigų išleista, o kažkas užsidirbo, kad pasiūlė tokį super nerealų planą, kuris padidins viešąją tvarką. žinot ponai, geriau jau tie finansai eitų žmonėms, kurie tiesiogiai dirba su socialinėm problemom. pradedant pedagogais ir socialiniais darbtuotojais, baigiant policijos pareigūnais ir priklausomybių specialistais.
nu man tas plakatas skamba kaip sovietinė agitacija:

Komentarų nėra: